poniedziałek, 9 lipca 2012

Krowa daje mleko









7 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zdjęcia robisz :)
    A ogródek ziołowy świetny - zwłaszcza te plakietki :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za super komentarz, jestem szczęśliwa, bo jesteś pierwsza. Wszystkiego dobrego z całego serca życzę.

      Usuń
  2. Rewelacyjna ta krowa:) Gdzie takie cudo kupiłaś?

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zadowolona jestem z tego zakupu, jak tylko ją zobaczyłam w Nanu Nana stwierdziłam, że muszę ją mieć. Nie wiem czy to jakaś sieć. Widziałam taką krowę również w necie, trzeba wpisać mlecznik krowa i gotowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Krowa jest fajna, i super mleko z niej leci, bardzo wygodna w użyciu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza